Nipi3:n panfublogi

tiistai 18. lokakuuta 2011

Linkki!

Moi,oon alottanu vasta ja tässä ois mun toiseen lempipaikkaan linkki: http://fi.gosupermodel.com/tscinv/Vj7m8XnzBy7KExvn  (klikkaa!)
Lähettänyt Nipi3 klo 4.32 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Viikon panda on.....

.....Jutta13! (Kuva tulee myöhemmin) Saammeko haastatella sinua jutta? Toki,olenhan sinun ystävä! :)hyvä,aloitetaan. Lempivärisi? lempiruokasi? Aine (lempi) Aine (huonoin)? Onko blogia? Keltainen,puuro,en tiedä,entiedä ja blogia ei ole. Kiitos haastattelusta jutta13! :D Love ja peace Nipi3 ja jutta13

Haluatko blogiini kerhon?

Lukijat

Blogiarkisto

  • ►  12 (1)
    • ►  01 (1)
  • ▼  11 (1)
    • ▼  10 (1)
      • Linkki!

Tietoja minusta

Nipi3
No Heippa! Olen Nipi3,9w tyttö tuolta pohjoispohjanmaalta. Tykkään panfusta,Joulusta,Lumesta ja kesästä (sitten kun se tulee) Minulla on panfussa noin 530 Kamuu panfus ;D Ja sitten paras on uniella.... Pyytäkää toki kamuks (mua,ei uniellaa xD) Pyrin käymään panfussa jokapäivä ja olen aktiivinen 100%! No,mitä vielä,tuskinpa mitään mutta,hyviä jouluja sinnekkin! Karrkitankotassuin:Nipi3
Tarkastele profiilia
Teema: Yksinkertainen. Teeman kuvien tekijä: linearcurves. Sisällön tarjoaa Blogger.