Nipi3:n panfublogi
maanantai 30. tammikuuta 2012
En kirjoottele enää Tähän blogii
Loppaan!
Se on nyt sanottu!
Käykää uudessa blogissani:
http://nipsukka0.blogspot.com/
tiistai 18. lokakuuta 2011
Linkki!
Moi,oon alottanu vasta ja tässä ois mun toiseen lempipaikkaan linkki:
http://fi.gosupermodel.com/tscinv/Vj7m8XnzBy7KExvn
(klikkaa!)
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)